25 Mart 2010 Perşembe

Açıköğretim Mezunları POMEM'e Girebilir Mi?



Bilindiği üzere Polis Meslek Eğitim Merkezleri 4 yıllık üniversite mezunlarının 6 ay eğitim görerek polis memuru olabildikleri eğitim kurumlarıdır.

POMEM'lere 4 yıllık lisans mezunu olan ve gerekli şartları taşıyan herkes müracaat edebilmektedir. AÖF mezunu veya AÖF mezunu olmayı planlayan üyelerimizden, AÖF mezunlarının POMEM sınavlarına müracaat edip edemeyecekleri hakkında sıkça soru almaktayız.

POMEM GİRİŞ YÖNETMELİĞİ

MADDE 8
b) En az dört (4) yıllık yüksek öğretim kurumu veya bunlara denkliği Yüksek Öğretim Kurulu tarafından kabul edilen yurtdışındaki yüksek öğretim kurumlarından mezun olmak (herhangi bir öğretim kurumundan disiplinsizlik nedeniyle çıkarılmamış olmak.),
Bu maddede mezun olunan üniversitenin bölümü hakkında bir detaya inilmemiştir. Dolayısıyla 4 yıllık lisans mezunu olan ve gerekli şartları taşıyan herkes POMEM'e müracaat edebilir.


Açık Öğretim Fakülteleri 4 yıllık lisans mezunlarıda bu kapsam içindedir.


POMEM sınavları ile geleceklerini planlamak isteyenlere kaynak olması dileği ile başarılar...


Bursevi Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.